Design
Web & Landing Page
Exemple servicii creație grafică
Creare 1 set de bannere pentru campanie Google Display (9 dimensiuni + 1 imagine tip responsive) |
Creare 1 banner animat HTML 5 |
Creare set de 9 bannere HTML 5 animate pentru Google |
Creare set Bannere pentru Facebook Ads (3 imagini pt Carousel + 1 single image) |
Design logo vectorial |
Design cărţi de vizită |
Design antet coală A4 |
Design plicuri personalizate pentru corespondenţă |
Design mapă de prezentare (faţă-verso) |
Machetă grafica CD prezentare companie |
Design articole / formulare interne |
Realizare manual de identitate vizuală |
Bannere animate tip HTML5
Atât de atractive și deosebite, utilizate atât pe site-ul propriu, în campaniile Google, cât și pe Facebook, bannerele animate de tip HTML 5 sunt din ce în ce mai utilizate în prezent.
Modele de bannere animate:
Creare Landing Page
O pagină de destinaţie (landing page) este pagina dintr-un site web pe care utilizatorii o accesează din exterior, în cadrul anumitor acțiuni de marketing. Pe această pagină se pot oferi informații detaliate cu privire la produsul / serviciul oferit, și are rolul să-i conducă pe prospecţi către acțiunea de a converti și a îi transforma astfel în clienți.
Este o concepție greșită că prima pagină a unui website să fie considerată pagina principală, întrucât paginile secundare sunt cele responsabile de generarea conversiilor.
Un landing page bine structurat și organizat, ce oferă informații utile, relevante, originale, atractive pentru utilizatori va aduce o multitudine de beneficii, după cum urmează:
- Trafic mai ridicat, de calitate, rată de Bounce mai scăzută
- Rata de conversie mai mare, mai multe leaduri obținute
- Analiza şi măsurarea rapidă a datelor
- Posibilitate testare nelimitată, deci A/B Testing, până la identificarea soluţiei agreate de utilizatori și obținerea rezultatelor dorite
- Recomandate pentru promoții sau oferte personalizate
- Personalizarea pentru anumite grupuri țintă, pentru un public bine targetat
Ai deja un site de prezentare sau magazin online? Landing page-urile dedicate unui anumit produs sau serviciu sunt recomandate, întrucât pot oferi mai multe informații într-o structură mai atractivă, simplă şi transparentă în același loc, și conduce astfel la rate de conversie semnificativ mai mari.
De ce să utilizăm landing page-uri?
Se pot genera mai ușor leaduri sau conversii. Practic punem la dispoziția oamenilor în același loc toate informațiile utile despre un produs/serviciu, în plus poți colecta cu uşurinţă date personale cum ar fi adresa de email și numele vizitatorilor.
Poți afla informații relevante despre profilul consumatorului tău (Buyer Persona), iar pe baza acestora poți crea apoi strategii eficiente și targetate de marketing.
Atunci când atragi un vizitator pe site-ul tău prin intermediul unei reclame, este recomandat să îl duci direct într-o pagină dedicată, personalizată, ce conţine toate informațiile de care acesta are nevoie, decât să îi distragem atenţia de la ce este esențial pentru a căuta prin întreg site-ul.
Printre clienții care ne-au acordat încredere se numără:
Anterioară
Următoare