Marketing Automation

Marketing Automation este un instrument de marketing puternic în ultimul timp şi se referă practic la o platformă ce îţi simplifică, automatizează, măsoară acțiunile de marketing și fluxul de lucru. Acest lucru înseamnă că vei lucra eficient, vei economisi timp și vei putea ajunge prin intermediul unor mesaje personalizate direct la un public țintă targetat, interesat de produsele sau serviciile respective.

Traseul parcurs de un client pe site va fi bine cunoscut și înțeles de marketer, iar cu ajutorul automatizărilor se pot crea anumite mesaje personalizate în funcție de acțiunile pe care le-a întreprins pe site, nevoile sale sau tipologia clientului respectiv. 

Ce putem face cu ajutorul aplicațiilor de Marketing Automation? Mai jos puteti găsi situații sau acțiuni efectuate de un prospect, în urma cărora acesta poate intra într-un proces de Marketing Automation. 

  • atunci când un contact se înscrie la newsletterul de pe site
  • confirmă o comandă
  • completează un formular de pe site
  • deschide un email transmis anterior
  • face click pe un link sau buton din interiorul emailului
  • dacă a vizitat o anumită pagina din site
  • dacă un anumit eveniment (obiectiv) este îndeplinit
  • dacă forwardează sau dă reply la un email
  • dacă a lăsat produse în coș fără să finalizeze comanda
  • în funcție de perioada de timp trecută de când a efectuat ultima dată o comandă pe site
  • solicitare de revizuire a coșului de cumpărături după efectuarea unei achiziții
  • cupoane de promoţie, cupoane cu anumite ocazii (ex: zi de naştere, zi aniversară)
  • cross-sell si upsell email
  • Black Friday - campanii şi oferte exclusive

Iată câteva exemple de aplicații de Marketing Automation pe care le putem implementa pentru tine:

Campanie de atragere pentru abonarea la newsletter, creând oportunități de a crește baza de date. Odată înscriși la newsletter, ulterior se pot transmite automat informații relevante pentru aceștia prin emailuri periodice, aplicând și opțiuni de cross-selling si upselling.

Campanii cu trimitere emailuri instant, precum Email de mulţumire pentru înscriere la newsletter, pentru download ebook, pentru confirmare comandă, pentru completarea unui anumit formular, etc.

Fidelizarea clienților: solicită feedback, oferă vouchere de reducere sau diferite promoții în anumite momente importante din viața lor, transmite informații relevante despre produse complementare celor achiziționate sau din categoria lor de interes.

Crearea de Landing page-uri (pentru fiecare acțiune de marketing) și formulare de înregistrare.

Care sunt avantajele pentru utilizarea unei aplicații de ​Marketing Automation?

  • Segmentarea automatizată a audienţei, în funcție de etapa din funnel-ul de vânzări în care se află potenţialii clienți
  • Posibilitatea de a transmite mesaje automatizate, personalizate pentru fiecare tipologie de client în parte, deci pentru fiecare segment în parte
  • Automatizarea tuturor proceselor de marketing
  • Optimizarea întregului proces de vânzare
  • Creșterea cifrei de afaceri
  • Creșterea ratei de conversie
  • Retenţie & fidelizare clienţi
  • Reducerea costului de achiziţie (CPA-ului)
  • Analiză, măsurare şi raportare avansată

Cum putem să te ajutăm?

Creăm campanii performante de Marketing Automation, în funcție de specificul activității dvs și de obiectivele avute în vedere. Contactează-ne pentru a primi cea mai bună ofertă!

Solicită o ofertă, sună la 0765 442 524 sau lasă-ne datele tale şi

Te contactăm noi

hand-bloom chart

Printre clienții care ne-au acordat încredere se numără: